UUTISIA

Yhdistyksemme julkaisee Fikkari-lehteä ja järjestää säännöllisesti seminaareja sekä keskustelutilaisuuksia – pysy mukana ajankohtaisissa kuulumisissamme!

Kokouskutsu

Suomen logoterapiayhdistys ry:n vuosikokous pidetään torstaina 18.2.2021 klo 17.30 alkaenHotelli Arthurissa Osoitteessa Vuorikatu 19, 00100 Helsinki Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, muun muassa– toimintakertomus ja tilinpäätös 2020– toimintasuunnitelma ja talousarvio 2021– henkilövalinnat Yhdistyksen jäsenet voivat osallistua kokoukseen myös Zoom-etäyhteyden välityksellä klikkaamalla oheista linkkiä: https://us02web.zoom.us/j/87696316879?pwd=NUtUc25rSGIwNjF6elZZZndDbHBsQT09 Tervetuloa! Suomen logoterapiayhdistys ry:n hallitus Hotelli Arthurissa osallistujille on varattu kahvitarjoilu. Etäyhteyksin … Jatka artikkeliin Kokouskutsu

Uusin Fikkari ilmestyi

Uusin Fikkari on postitettu jäsenille kesäkuun puolivälissä.
Lehden aiheita ovat muun muassa tarkoituskeskeinen johtaminen sekä Franklin ja Jungin  näkemykset tiedostamattomasta.